Individuella recensioner från våra gäster (visar 31-38 av 38)
semester
“Vädret var lite dåligt när vi var annars bra.”
Återvändare
“Trivsamt hotell med bra restaurant som levererade även denna sommar.”
Bra och centralt
“Vi hade bokat 2 dubbelrum, men fick ett trippelrum pga en person inte kunde delta, men skulle haft 2 dubbelrum. Det ordnade sig ändå. Trevlig personal som försökte göra allt för att ta reda på hur bokningen hanterats. Bra middag,vi åt "skärgårdsmenyn"”
Rummet var inte riktigt städat. Men kont...
“Rummet var inte riktigt städat. Men kontakt med receptionen så ordnade de ett nytt rum snabbt.”
Bokning
“Knepigt att boka online då man ska ha en hotellnatt fick ta hjälp på telefon även hjälpen på telefon fick lov att boka olika bokningar”
Fint Hotell
“Superfint hotell, fina nyrenoverade hotellrum och mitt i Mariehamn. Super nöjda med den förbokade 3-rätters middag i resturangen, trevlig personal.
Frukosten var dock mindre bra, fanns knappt något bröd eller grönsaker. Fryst blandad fruktmix. Överlag svårt flöde på frukosten.”
restaurangen
“toppengod mat,mycket trevlig personal”
Superbra förutom dålig frukost
“Mycket nöjd med de flesta bitarna. Frukosten var dock det sämsta vi upplevt. Inget att välja på. Endast en hård smörgås som glutenfritt, bara en ost, ingen kvalité på skinka. Kändes som att det var inhandlat på billighets affär. Inget grönsaksutbud. Som efterrätt fanns en torr bulle, köpt i affär och delad i fyra delar. Varma rätterna var snålt tilltaget..saknade skohorn på rummet”
Hotell Pommern svarar (mån 24 jun 2019)
Tack för din recension, er åsikt är viktigt för oss. Vi beklagar att ni upplevt frukosten bristfällig, vi försöker alltid ha mycket lokala råvaror på vår frukost. Det ska även alltid finnas färska grönsaker och frukter vilka vi varierar beroende på säsong och utbud hos våra leverantörer. När det kommer till de glutenfria produkterna har vi alltid ett standardutbud framdukat men det finns ett ytterligare utbud vid förfrågan vilket vi skyltar med på buffén. Tack för att ni uppmärksammade oss på detta, vi ska göra informationen kring detta tydligare.
Med vänlig hälsning, Hotell Pommern