Helgen 24-26/9 kan det resa många hundar med oss pga. hundutställning på Åland.Läs mer
M/S Eckerö trafikerar enligt ordinarie tidtabell. För aktuell information gällande resande under pandemin,klicka här

Hotell Pommern

Adress: Norragatan 8-10 A, 22100 Mariehamn
Område: Mariehamn
Visa karta
Gästbetyg: 100% 160 av 160 rekommenderar (50 recensioner)

Gästbetyg: 100%

(160 av 160rekommenderar)
Totalupplevelse 4,7 av 5
Boendets standard 4,6 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 4,3 av 5
Städning 4,6 av 5
Prisvärt 4,4 av 5
Service 4,5 av 5
Frukost 4,4 av 5
Om våra gästrecensioner: Gästernas recensioner är skrivna av våra kunder efter deras vistelse. Detta är gästernas åsikter och reflekterar deras upplevelser av vistelsen på denna anläggning. Poäng baseras på ett poängsystem mellan 1 till 5 där 1 är dåligt och 5 är utmärkt.

Individuella recensioner från våra gäster (visar 1-10 av 50)

Mat

Smart val av Lars Eriksson, Sverige (Sverige fre 03 sep 2021)
“Vi köpte en paketresa med en tre rätters middag, men vi köpte två övernattningar vilket innebar att man fick samma maträtt två dagar på raken. Men maten var god men lite trist att äta samma flera dagar i rad.”
Totalupplevelse 5 av 5
Boendets standard 5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 5 av 5
Städning 5 av 5
Prisvärt 5 av 5
Service 5 av 5
Frukost 5 av 5

Dålig information om bemanning vid tidig...

Smart val av Anonym, Sverige (Sverige tor 02 sep 2021)
“Dålig information om bemanning vid tidig avresa. L”
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 3 av 5
Städning 5 av 5
Prisvärt 5 av 5
Service 3 av 5
Frukost 5 av 5

Lill semester

Smart val av Ingrid, Sverige (Sverige ons 01 sep 2021)
“Ett modernt och ny rustat Hotel Pommern sen sist vi var där Hade köpt paket lill semester och det ingick bla en tre rätters middag som var fantastisk 🙏🙏 Killen som serverade berättade vad vi fick på tallriken så trevligt God frukost fanns det man ville ha”
Totalupplevelse 5 av 5
Boendets standard 5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 5 av 5
Städning 5 av 5
Prisvärt 4 av 5
Service 5 av 5
Frukost 5 av 5

Var tydlig med att rummet skulle vara an...

Smart val av Nicklas , Sverige (Sverige tis 31 aug 2021)
“Var tydlig med att rummet skulle vara anpassat för rullstol Men det var stolar och bord utvägen Sen glömde de att ställa in en duschstol Tur att jag inte har en syndefekt Fanns inget ledstråk och hissen var tyst så hade jag inte sett nå kunde jag klivit av varsom och trillar ner ”
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 3 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 3 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 4 av 5
Service 3 av 5
Frukost 3 av 5

städning

Smart val av Stig, Sverige (Sverige mån 23 aug 2021)
“man hade inte tömt soporna i badrummet soporna luktade ”
Hotell Pommern svarar (tis 24 aug 2021)
Tack för feedback, vi har tagit upp detta med berörda. Välkomna åter! Med vänlig hälsning, Hotell Pommern.
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 3 av 5
Städning 2 av 5
Prisvärt 5 av 5
Service 5 av 5
Frukost 4 av 5

Frukost

Smart val av Ann-Marie Eriksson, Sverige (Sverige sön 22 aug 2021)
“Mycket bra utbud, kaffet var dock svagt. Det var trångt i frukostmatsalen med tanke på pandemin, omöjligt att hålla avstånd. Vi åt frukost på den rekommenderade tiden för att undvika trängsel vilket absolut inte fungerade. I övrigt var vi, som vanligt, mycket nöjda.”
Hotell Pommern svarar (tis 24 aug 2021)
Tack för feedbacken, trevligt att ni trivdes hos oss. Vi försöker rekommendera tider när det brukar vara lugnare under frukosten för att undvika trängsel men ibland kan det av olika orsaker vara många som kommer samtidigt trots det. Välkomna åter! Med vänlig hälsning, Hotell Pommern
Totalupplevelse 5 av 5
Boendets standard 5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 5 av 5
Städning 5 av 5
Prisvärt 4 av 5
Service 5 av 5
Frukost 5 av 5

Frukostkaos

Smart val av Kicki, Sverige (Sverige tor 19 aug 2021)
“Blev uppmanad att äta frukost tidigt. Annars risk för att maten inte skulle räcka.. Hotellet måste väl veta hur många gäster som var bokade. Kaos vid frukostbuffen . Inga corona hämmningar där inte. Där måste ni styra upp Middagen jättebra.”
Hotell Pommern svarar (tis 24 aug 2021)
Tack för feedback! Maten ska inte ta slut oberoende vilken tid man kommer, under rusning kan dock något tillfälligt ta slut innan det har hunnit fyllas på igen. Vi försöker rekommendera tider när det brukar vara lugnare under frukosten för att undvika trängsel men ibland kan det av olika orsaker vara många som kommer samtidigt trots det. Trevligt att ni var nöjda med middagen, välkomna åter! Med vänlig hälsning, Hotell Pommern.
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 0 av 0
Städning 0 av 0
Prisvärt 0 av 0
Service 0 av 0
Frukost 0 av 0

När vi duschade så rann vattnet ut från...

Smart val av Anonym, Sverige (Sverige tis 17 aug 2021)
“När vi duschade så rann vattnet ut från duschen och hela badrumsgolvet blev blött. Helt klart "felbyggt" ”
Hotell Pommern svarar (fre 20 aug 2021)
Tack för feedback, det händer att vatten kommer ut på golvet, för komfort finns det en golvskrapa att torka golven med samt golvvärme för att snabbare torka upp golvet. Välkomna åter! Mvh, Hotell Pommern.
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 1 av 5
Städning 0 av 0
Prisvärt 0 av 0
Service 0 av 0
Frukost 0 av 0

Rummet

Smart val av Mattias , Sverige (Sverige tis 17 aug 2021)
“Hotellet mycket bra o maten var supergod.fin o trevlig service. Allt var bra förutom duschen som hade bakfall, vattnet rann ut under handfatet hela golvet blev blött. Helt ofattbart att man godkänna dylikt. Synd på ett så fint hotell”
Hotell Pommern svarar (fre 20 aug 2021)
Tack för er feedback, trevligt att ni har trivts hos oss! Det händer att vatten kommer ut på golvet, för komfort finns det en golvskrapa att torka golven med samt golvvärme för att snabbare torka upp golvet. Välkomna åter! Mvh, Hotell Pommern
Totalupplevelse 5 av 5
Boendets standard 5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 2 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 3 av 5
Service 4 av 5
Frukost 4 av 5

Inget att klaga på.

Smart val av Lars Eriksson, Sverige (Sverige ons 11 aug 2021)
“Inget att klaga på.”
Totalupplevelse 5 av 5
Boendets standard 5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 4 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 4 av 5
Service 4 av 5
Frukost 5 av 5

I närheten av


Kontakta oss

Om du har några frågor, eller önskar hjälp med din bokning, är du välkommen att kontakta oss på tel. 0175-258 00, eller per mail:  privatresor@eckerolinjen.se.


Bokningsvillkor


Boka din resa

  • Boka enkelt och res på dina egna villkor
  • Skräddarsy din resa
  • Inga bokningsavgifter online
  • Säker online betalning
  • Kontakta oss

    Om du har några frågor, eller önskar hjälp med din bokning, är du välkommen att kontakta oss på tel. 0175-258 00, eller per mail:  privatresor@eckerolinjen.se.


    Bokningsvillkor

    Boka din resa

  • Boka enkelt och res på dina egna villkor
  • Skräddarsy din resa
  • Inga bokningsavgifter online
  • Säker online betalning
  • Build: 2021-09-20 14:56:15, Host: online3core17, DB: o3.cbguide-8409.cbischannel-30871.v1 online3data04.db.citybreak.com:8080, Controller: Accommodation, Action: showreviews