Hotell Adlon

Adress: Hamngatan 7, 22100 Mariehamn  visa karta
Område: Mariehamn
Gästbetyg: 50% (1 av 2 rekommenderar) (1 recension)

Gästbetyg: 50%

(1 av 2rekommenderar)
Totalupplevelse 3,5 av 5
Boendets standard 3,5 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 2,5 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 2,5 av 5
Service 4 av 5
Frukost 3 av 5
Om våra gästrecensioner: Gästernas recensioner är skrivna av våra kunder efter deras vistelse. Detta är gästernas åsikter och reflekterar deras upplevelser av vistelsen på denna anläggning. Poäng baseras på ett poängsystem mellan 1 till 5 där 1 är dåligt och 5 är utmärkt.

Individuella recensioner från våra gäster (visar 1-4 av 4)

Adlon

Smart val av Anonym, Sverige (Sverige tis 13 aug 2019)
“Märkligt med ett Hotel som har en Pizzeria som hotelrestaurang. Vid frukosten tog saker slut. Myket trevlig personal dock”
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 4 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 5 av 5
Service 4 av 5
Frukost 2 av 5

Små djur på toa. Sunkig frukost.

Ej rekommenderad av Djuphavsdykaren, Sverige (Sverige mån 05 aug 2019)
“Små djur på toa. Sunkig frukost.”
Totalupplevelse 2 av 5
Boendets standard 2 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 2 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 2 av 5
Service 2 av 5
Frukost 2 av 5

Tillmötesgående personal i reception och underbemannad personal i frukosten

Ej rekommenderad av Mimmi, Sverige (Sverige mån 22 jul 2019)
“Hängmattssängar med resårmadrass, inte helt optimalt. Tråkigt frukost, mycket som var slut och underbemannad personal. Servicen i receptionen var superbra och tillmötesgående. Fin pool och bastu”
Hotell Adlon svarar (fre 26 jul 2019)
Tack för er recension. Vi beklagar att ni upplevt frukosten tråkig, vi försöker alltid ha mycket olika lokala råvaror på frukosten. Vi tar till oss detta och ser över våra rutiner. Trevligt att ni var nöjda med personalen och servicen i övrigt. Med vänlig hälsning hotell Adlon
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 4 av 5
Städning 2 av 5
Prisvärt 3 av 5
Service 5 av 5
Frukost 2 av 5

Hotell Adlon

Smart val av Babsan, Sverige (Sverige sön 07 jul 2019)
“I det stora hela nöjd! Rummet var fint, men det som inte var bra var duschen. HALT GOLV. (fick stå på en handduk för att inte slinta under duschen) Bad också om en pall till duschen för min mans räkning (som är något rörelsehindrad och behöver sitta i duschen) en pall helt i plast gick att uppbringa, vilken var ostadig. Kanske lite mer rejälare pall skulle kunna vara en bra investering i ett så pass stort hotell.... Hotellet i övrigt annars OK ur handikappssynpunkt. Frukosten var kanske inte så storstilad, men tillräcklig. Receptionisterna tillmötesgående och trevliga. Som sagt, vi var i det stora hela nöjda!”
Totalupplevelse 4 av 5
Boendets standard 4 av 5
Faciliteter (kök, dusch etc) 2 av 5
Städning 4 av 5
Prisvärt 3 av 5
Service 4 av 5
Frukost 4 av 5

I närheten av


Kontakta oss

Om du har några frågor, eller önskar hjälp med din bokning, är du välkommen att kontakta oss på tel. 0175-258 00, eller per mail:  privatresor@eckerolinjen.se.


Bokningsvillkor


Boka din resa

  • Boka enkelt och res på dina egna villkor
  • Skräddarsy din resa
  • Inga bokningsavgifter online
  • Säker online betalning
  • Kontakta oss

    Om du har några frågor, eller önskar hjälp med din bokning, är du välkommen att kontakta oss på tel. 0175-258 00, eller per mail:  privatresor@eckerolinjen.se.


    Bokningsvillkor

    Boka din resa

  • Boka enkelt och res på dina egna villkor
  • Skräddarsy din resa
  • Inga bokningsavgifter online
  • Säker online betalning